Geplaatst in Blog

Eet geen dieren dag

Het is morgen dierendag. Wij Hollanders houden van onze honden, katten en andere huisdieren.

Er wordt ook nog veel dierenleed veroorzaakt.

Kijk maar in de supermarkt het aandeel bio vlees of vlees vervangers is stukken kleiner dan het vlees wat uit de bio-industrie komt. Maar het bewustzijn groeit absoluut en dat is fantastisch.

Zo gaat het bedrijf van de vegetarische slager als een speer en is er een deal met unox voor vegaballetjes in pindasaus. Nu te koop in de supermarkt.

Mensen willen blijkbaar graag vervanging voor vlees. En dat is ook erg makkelijk. Het is niet eens nodig als je met granen, noten en zaden kookt.  Maar om zo het minder vlees eten in de maatschappij te bevorderen is een goed punt, lijkt mij.

Op dierendag zouden we toch allemaal een dagje vegetarisch kunnen gaan? Samen met het verwennen van je hond of kat?

Inspiratie nodig? Zie hierboven bij Recepten.

Fijne eet geen dieren dag morgen!        Geniet nooit met mate.

Liefs Marjan, ❤


 


 

Auteur:

Mijn passie is schrijven over persoonlijke ontwikkeling. Via mijn blog wil ik jou inspireren tot een b(l)oeiend leven en je te ontwikkelen tot wie je in wezen bent, een prachtig, stralend mens! Het kost me geen moeite elke dag te bloggen, alleen heb ik een gezin, een baan en veel behoefte aan tijd zonder plan, dus doe ik het i.i.g. 1 x per maand. Je bent welkom op mijn site en ik hoor graag wat je ervan vindt. Mailtjes vind ik leuk: marjanzevenbergen@gmail.com

Geef een reactie

